مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 04:552021-01-23اقتصادي

چوبی که صنعت فراورده های پروتیینی از کمبود نهاده می خورد


یک تولیدکننده فراورده های پروتیینی از کمیسیون کشاورزی مجلس خواست که موضوع واردات نهاده ها در اولویت برنامه ریزی این کمیسیون قرار گیرد تا دامداران کمتر با مشکلات تولید دست و پنجه نرم کنند.

- ایسنا/مرکزی یک تولیدکننده فراورده های پروتیینی از کمیسیون کشاورزی مجلس خواست که موضوع واردات نهاده ها در اولویت برنامه ریزی این کمیسیون قرار گیرد تا دامداران کمتر با مشکلات تولید دست و پنجه نرم کنند.

امیر اله وردی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درخصوص مشکلات و موانع پیش روی توسعه صنایع تولیدی در حوزه فراورده های پروتیینی گفت: تحریم های ظالمانه سد راه تولید هستند.

این تحریم ها اثرات منفی بر حوزه نهاده های دامی، خوراک و جیره دام و طیور گذاشته است، برای مثال چون ذرت مورد نیاز، وارداتی است، تحت تاثیر تحریم ها قرار گرفته و عدم تامین نهاده های دامی در جریان نوسانات ارزی تولید را با مشکل مواجه می کند، به عنوان مثال رکورد تولید شیر به دلیل کمبود سویا تقلیل یافته است.

وی که روزانه در مجتمع تولیدی اش 10 تن گوشت قرمز تولید و 20 تن گوشت مرغ بسته بندی می کند، تصریح کرد: مجموعه های عظیمی همچون این مجموعه که در حوزه تولید گوشت و شیر فعال هستند در شرایط موجود در واقع کار جهادی انجام می دهند و منافع اقتصادی برای آنها در درجه دوم اهمیت قرار دارد، لذا ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چوبی که صنعت فراورده های پروتیینی از کمبود نهاده می خورد

چوبی که صنعت فراورده های پروتیینی از کمبود نهاده می خورد