مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 04:552021-01-23پزشكي

موارد بستری کرونا رو به افزایش/ممکن است وضعیت هرمزگان دوباره قرمز شود


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در صورت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی خیز جدید همه گیری کرونا در استان آغاز می شود و ممکن است وضعیت هرمزگان دوباره قرمز شود.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در صورت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی خیز جدید همه گیری کرونا در استان آغاز می شود و ممکن است وضعیت هرمزگان دوباره قرمز شود.

دکتر فاطمه نوروزیان صبح امروز(چهارم بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه شمار جان باختگان کرونا از آغاز همه گیری تاکنون در هرمزگان به 988 تن رسید، افزود: اکنون از 116 بیمار تحت مداوا در بیمارستان های استان، 31 نفر در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند که حال 17 تن از آنان وخیم است.

وی با اشاره به اینکه 1066 بیمار مبتلا به کرونا نیز در سراسر هرمزگان در قرنطینه خانگی هستند، اظهار کرد: در حدود یک سال گذشته 136 هزار و 95 آزمایش کرونا در استان هرمزگان انجام شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه مراجعه کنندگان سرپایی این هفته نسبت به هفته قبل 15 درصد بیشتر شد، اضافه کرد: موارد مثبت تست های گرفته شده هم 3 درصد افزایش دارد، در صورت رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی خیز جدید همه گیری کرونا در استان آغاز می شود و ممکن است وضعیت هرمزگان دوباره قرمز شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موارد بستری کرونا رو به افزایش/ممکن است وضعیت هرمزگان دوباره قرمز شود

موارد بستری کرونا رو به افزایش/ممکن است وضعیت هرمزگان دوباره قرمز شود