مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 04:352021-01-23سياسي

از افزایش اعتبارات تا تلاش برای محرومیت زدایی و مسکن سازی در ایلام


قاسم سلیمانی دشتکی در 10 مهر 1396 به عنوان بسیت و یکمین استاندار ایلام در نظام جمهوری اسلامی و دومین استاندار ایلام در دولت تدبیر و امید معارفه شد و تاکنون تلاش های زیادی برای تسریع حرکت استان به سمت توسعه انجام داده که روابط عمومی استانداری بخشی از این .

- ایسنا/ایلام قاسم سلیمانی دشتکی در 10 مهر 1396 به عنوان بسیت و یکمین استاندار ایلام در نظام جمهوری اسلامی و دومین استاندار ایلام در دولت تدبیر و امید معارفه شد و تاکنون تلاش های زیادی برای تسریع حرکت استان به سمت توسعه انجام داده که روابط عمومی استانداری بخشی از این تلاش ها را به شرح زیر در اختیار رسانه ها گذاشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، افزایش قابل توجه بودجه استان در سالهای متوالی و در صدر قرار گفتن استان در بودجه 1400 با افزایش 63.

2 درصدی اعتبارات جاری و 70.

5 درصدی اعتبارات عمرانی استان، افزایش 108.

2 درصدی اعتبارات طرح های ملی و ملی استانی شده، افزایش سرانه اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان به سه برابر کشوری، رتبه سوم کشور در جذب تسهیلات اشتغال روستایی، اختصاص 180 میلیارد تومان برای توسعه روستایی و مناطق محروم استان، رتبه اول کشور در پرداخت تسهیلات آسیب دیدگان از کرونا اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افزایش اعتبارات تا تلاش برای محرومیت زدایی و مسکن سازی در ایلام

از افزایش اعتبارات تا تلاش برای محرومیت زدایی و مسکن سازی در ایلام