مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 00:252021-01-22بين الملل

نوری المالکی تحقیق گسترده درباره حمایت خارجی از انفجار بغداد را خواستار شد


سازمان مبارزه با تروریسم عراق از دستگیری یکی از تروریست های مرتبط با انفجار تروریستی روز پنجشنبه بغداد خبر داد و در عین حال نخست وزیر اسبق عراق تحقیق گسترده درباره احتمال حمایت بیگانه از این حمله تروریستی را خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رییس سازمان مبارزه با تروریسم روز جمعه از دستگیری یکی از تروریست های مرتبط با انفجارهای روز پنجشنبه بغداد خبر داد و تاکید کرد که عملیات انتقام شهدا هرگز متوقف نخواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی عراق، عبدالوهاب الساعدی اعلام کرد: واحدی از سازمان مبارزه با تروریسم در چارچوب عملیات انتقام شهدا یکی از تروریست های مرتبط با انفجارهای روز پنجشنبه میدان الطیران بغداد را در شهر الطارمیه در شمال استان بغداد دستگیر کرد.

الساعدی تاکید کرد: ما قول داده ایم که عملیات انتقام شهدا تا گرفتن قصاص از عواملی که ورود تروریست ها را به منطقه باب الشرقی در مرکز بغداد تسهیل کردند و باعث و بانی انفجار روز پنجشنبه شدند، ادامه دارد.

عملیات انتقام شهدا با هدف سرکوب بقایای گروهک های تروریستی داعش از سحرگاه روز جمعه به فرمان فرمانده کل نیروهای مسلح عراق و با نظارت مستقیم رییس سازمان مبارزه با تروریسم آغاز شد و واحدهای سازمان مبارزه با تروریسم نیز بر اساس اطلاعات دقیق و طبق دستورات قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوری المالکی تحقیق گسترده درباره حمایت خارجی از انفجار بغداد را خواستار شد

نوری المالکی تحقیق گسترده درباره حمایت خارجی از انفجار بغداد را خواستار شد