مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 00:052021-01-22ورزشي

بحران در سرزمین آفتاب؛ سرنوشت گرانترین المپیک تاریخ چه خواهد شد؟


با توجه به افزایش نگرانی ها در ژاپن هنوز مشخص نیست المپیک توکیو برگزار خواهد شد یا خیر.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در حالی که فقط 6 ماه تا آغاز بازی های المپیک به تعویق افتاده توکیو باقی مانده به نظر می رسد بیماری همه گیر ویروس کرونا امیدها را از این رویداد برای ایجاد روحیه شادی آور در پایتخت ژاپن سرکوب کرده است.

نظرسنجی های صورت گرفته از مردم ژاپن نشان می دهد آنها از این نمایش به راه افتاده و از افزایش هزینه ها بیش از شیوع ویروس و دیگر مسائل خسته هستند.

رقابت های آزمایشی المپیک قرار است در ماه مارس (اسفند و فروردین) برگزار شود و مشعل المپیک هم از فروردین ماه روشن خواهد شد اما مقامات برگزاری از مردم خواسته اند در این زمان به دلیل بحران کرونا فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

* شوک جدید به ورزش با گزارش لغو المپیک با وجود شیوع کرونا، افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ژاپن و اعلام شرایط اضطراری در توکیو و چند استان دیگر، کمیته برگزاری بازی های توکیو اصرار به ادامه مسابقات دارد.

توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک (IOC) هم روز پنجشنبه در مصاحبه ای اعلام کرده پلن B وجود ندارد و المپیک برگزار می شود.

تمامی این صحبت ها در حالی صورت گرفته که روز جمعه گزارش تایمز شوک جدیدی به ورزش وارد کرد هرچند این گزارش به شدت از سوی دولت ژاپن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران در سرزمین آفتاب؛ سرنوشت گرانترین المپیک تاریخ چه خواهد شد؟

بحران در سرزمین آفتاب؛ سرنوشت گرانترین المپیک تاریخ چه خواهد شد؟