مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 22:552021-01-22بين الملل

هشدار گانتز به نتانیاهو درباره مذاکرات آمریکا و ایران


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به نخست وزیر این رژیم هشدار داد نباید او را از مذاکرات با دولت جدید آمریکا درباره ایران کنار بگذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، در ادامه جدال های داخلی در تل آویو بر سر کنترل سیاست های این رژیم در قبال ایران، بنی گانتز ، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز جمعه (سوم بهمن ماه/ 22 ژانویه) به بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر این رژیم هشدار داد.

وبگاه روزنامه تایمز اسراییل نوشته گانتز هشدار داده اجازه نخواهد داد نتانیاهو او و مجموعه وزارت دفاع را از گفتگو ها با دولت جدید آمریکا در خصوص ایران کنار بگذارد.

گانتز در پیام هفتگی خود که آن را در قالب ویدئویی در فیسبوک منتشر کرده می گوید: می خواهم مطمئن شوم کسی حتی به اینکه بخواهد با انواع ترفند ها و طفره رفتن هایی که ما را به خطر می اندازد در کار ما برای حفظ امنیت اسراییل دخالت نمی کند.

تایمز اسراییل نوشته این پیام به صورت تلویحی خطاب به نتانیاهو منتشر شده که گفت وگوهایش با دولت دونالد ترامپ ، رییس جمهور سابق آمریکا را از گانتز مخفی می کرد.

گانتز در پیام جدید خود همچنین خاطرنشان کرده با توجه به اینکه مدتی کاردار نظامی اسراییل در واشنگتن بوده روابط شخصی نزدیکی با اعضای تیم امنیتی جو بایدن دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار گانتز به نتانیاهو درباره مذاکرات آمریکا و ایران

هشدار گانتز به نتانیاهو درباره مذاکرات آمریکا و ایران