مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 22:002021-01-22سياسي

کارآمدی دولت؛ اولویتِ انتخاب


کمتر از پنج ماه دیگر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود و رییس جمهوری دیگر انتخاب خواهد شد که حداقل 4 سال اداره امور اجرایی کشور را برعهده دارد.

- ایسنا- کمتر از پنج ماه دیگر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود و رییس جمهوری دیگر انتخاب خواهد شد که حداقل 4 سال اداره امور اجرایی کشور را برعهده دارد.

شاید آنچه در این میان مورد توافق همه گروه ها، جریانات سیاسی و رای دهندگان باشد کارآمدی دولتی است که قرار است مستقر شود.

در واقع مطالبه اصلی همه این است که دولتی بر سر کار بیاید که بتواند با کارآمدی، ضامن پیشرفت و توسعه کشور و رفاه و آسایش مردم باشد؛ در حوزه سیاست خارجی تعامل سازنده با دنیا داشته باشد، در حوزه اقتصاد مشکل تولید، اشتغال، مسکن و معیشت مردم را حل کند، در حوزه فرهنگ به ارتقای توانمندی های فرهنگی کشور بپردازد و از تشتت فرهنگی جلوگیری کند، جلوی آسیب های اجتماعی را بگیرد، به ارتقای سطح خدمات بهداشتی و دسترسی عموم مردم به امکانات درمانی کمک کند و برای تولید علم و فناوری در کشور برنامه ریزی کند.

اگرچه موضوع کارآمدی دولت، موضوع مورد اشتراک کلیت جامعه، نخبگان و مردم است اما طبیعتا نسخه جریانات مختلف سیاسی، احزاب و شخصیت ها برای رسیدن به این کارآمدی متفاوت از یکدیگر است و به عبارتی هر کدام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآمدی دولت؛ اولویتِ انتخاب

کارآمدی دولت؛ اولویتِ انتخاب