مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 21:502021-01-22ورزشي

قرض های میلیاردی/ راهکار پرسپولیس برای درآمدزایی چیست؟


با وجود مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس از زمان حضور جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری هنوز راهکار عملی برای درآمدزایی و تامین منابع مالی برای این باشگاه در نظر گرفته نشده است.

- با وجود مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس از زمان حضور جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری هنوز راهکار عملی برای درآمدزایی و تامین منابع مالی برای این باشگاه در نظر گرفته نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهایی که رسول پناه از سمت خود به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس استعفا داد و مدیران جدید سکان هدایت باشگاه را در دست گرفتند، باشگاه آنقدر مشکل مالی داشت که همگان پیشبینی یک بحران بزرگ مالی را داشتند.

در همان روزها ابراهیم شکوری به عنوان معاون اجرایی جدید باشگاه، در یک مصاحبه تلویزیونی رسما اعلام کرد که حدود 8 میلیون تومان پول در حساب باشگاه موجود است که این امر عمق مشکلات مالی را نشان می داد.

جعفر سمیعی درحالی روی صندلی مدیرعاملی پرسپولیس نشست که به خوبی می دانست مدیریت باشگاهی را در اختیار می گیرد که تحت قرارداد یک کارگزار است و شرکت کارگزار هم به تعهدات مالی خود به طور کامل عمل کرده اما از آنجایی که بدهی های پرسپولیس زیاد بوده، پرداختی های کارگزار صرف این بدهی ها و مطالبات فصل گذشته اعضای تیم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرض های میلیاردی/ راهکار پرسپولیس برای درآمدزایی چیست؟

قرض های میلیاردی/ راهکار پرسپولیس برای درآمدزایی چیست؟