مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 21:352021-01-22پزشكي

صدور مجوز برای 18 واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده در قم


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم از صدور 18 مجوّز راه اندازی واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی کننده در استان در یک سال اخیر خبر داد.

- محمد حضوری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با بیان اینکه مدیریت غذا و فرآورده های بهداشتی از جمله وظایف معاونت غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی است اظهار کرد: یک هزار و 235 واحد در قم اعم از کارخانه های تولیدکننده مواد غذایی، تولیدی آرایشی – بهداشتی و واحدهای عرضه کننده آن ها و همچنین واحدهای تولیدکننده ظروف بهداشتی، تحت نظارت معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم هستند.

وی اضافه کرد: در یک سال اخیر، 18 مجوّز تولید مواد ضدعفونی کننده در قم به عنوان نیاز استان در کنار برخی پروانه های تولید و ساخت فرآورده های غذایی و بهداشتی از سوی این معاونت صادر شده است.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم، مدیریت دارو و مواد تحت کنترل را از دیگر وظایف این معاونت دانست و گفت: 160 داروخانه در سطح استان تحت نظارت این معاونت فعالیت دارند.

وی افزود: البته در یک سال اخیر، پیگیری صدور مجوّز تولید الکل در سطح استان و بر اساس نیاز از دیگر اقدامات مدیریت دارو بوده است، چراکه نیاز قم پیش از این از دیگر استان های کشور تأمین می شد و اکنون در تلاش هستیم تا با راه اندازی 2 واحد تولیدی، این نیاز را در خود استان پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز برای 18 واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده در قم

صدور مجوز برای 18 واحد تولیدی مواد ضدعفونی کننده در قم