مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 21:302021-01-22ورزشي

تداوم باخت های راه یاب ملل در لیگ برتر والیبال


تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در ادامه ناکامی های خود در لیگ برتر والیبال با نتیجه سه بر صفر بازی را به حریف یزدی خود واگذار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم راه یاب ملل مریوان در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال ایران روز جمعه به مصاف تیم خاتم اردکان یزد رفت.

والیبالیست های راه یاب ملل در این دیدار برای کسب سه امتیاز بازی وارد میدان شدند اما دو ست اول را با کمترین اختلاف به حریف اردکانی خود واگذار کردند و در ست سوم هم حرفی برای گفتن نداشتند.

تیم خاتم اردکان ست های اول، دوم و سوم را با نتایج 25 بر 23، 27 بر 25 و 25 بر 18 به نفع خود پایان داد تا با 18 امتیاز در رده یازدهم قرار بگیرد و راه یاب ملل مریوان هم با هشت امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفت.

والیبالیست های تیم مریوان تاکنون در این دوره از لیگ برتر تنها دو برد داشته اند و 19 بازی را به حریفان واگذار کرده اند.

مسابقات هفته بیست و چهارم در روز یکشنبه پنجم بهمن ماه، هفته های 25 تا 27 در روزهای 13، 15 و 17 بهمن ماه و سه هفته پایانی مرحله مقدماتی در روزهای 25، 27 و 29 دی ماه برگزار خواهد شد.

در نهایت نیز مرحله مقدماتی لیگ برتر با برگزاری بازی تیم های آذر باتری ارومیه و راه یاب ملل کردستان در روز 30 بهمن به پایان می رسد و هشت تیم برتر جدول 14 تیمی به مرحله نهایی صعود می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم باخت های راه یاب ملل در لیگ برتر والیبال

تداوم باخت های راه یاب ملل در لیگ برتر والیبال