مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 19:152021-01-22اجتماعي

بازگشایی تمامی محورهای گلستان بر اثر کولاک


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گرگان و آق قلا از بازگشایی تمامی محورهای این استان خبر داد و گفت: تمامی محورهای اصلی و فرعی استان گلستان که دیشب بر اثر بارش برف و باران مسدود شده بودند با تلاش راهداری گلستان بازگشایی شدند.

- علی گلبینی مفرد امشب در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: تمامی محورهای اصلی و فرعی استان گلستان که دیشب بر اثر بارش برف و باران مسدود شده بودند با تلاش نیروهای امدادی و راهداری استان گلستان بازگشایی شدند.

*بارش 70 سانتیمتری برف در محورهای گلستان وی تصریح کرد: با شروع بارش برف، نیروهای راهداری به صورت مستمر در مسیر کوهستانی توسکستان به شاهکوه و شاهکوه به شاهرود به طول 80 کیلومتر مشغول عملیات برف روبی و نمک پاشی در جاده ها بودند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گرگان و آق قلا از بارش برف سنگین در محورهای کوهستانی این استان خبر داد و ابراز کرد: امروز شاهد بارش حدود 70 سانتیمتری برف در محورهای استان گلستان بودیم.

  *شهروندان گلستانی از تجهیزات زمستانه استفاده کنند گلبینی مفرد از یخبندان بودن جاده های استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بر اثر بارش شدید برف به شهروندان گلستانی توصیه می کنیم که از ترددهای غیرضرور در محورهای کوهستانی پرهیز کنند و در صورت رفتن به این محورها حتما ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی تمامی محورهای گلستان بر اثر کولاک

بازگشایی تمامی محورهای گلستان بر اثر کولاک