مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 18:402021-01-22سياسي

جمهوری اسلامی ایران باید در ارتباطات خود دسترسی بیگانه را قطع کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسعود بصیری، رییس سازمان بسیج رسانه کشور در مصاحبه با برنامه تنگه احد رادیو گفتگو که با موضوع واکاوی دیدگاه مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی اظهار کرد: - رییس سازمان بسیج رسانه کشور بر اینکه باید جمهوری اسلامی ایران در ارتباطات خود دسترسی بیگانگان را قطع کند، تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مسعود بصیری، رییس سازمان بسیج رسانه کشور در مصاحبه با برنامه تنگه احد رادیو گفتگو که با موضوع واکاوی دیدگاه مقام معظم رهبری درباره فضای مجازی اظهار کرد: موضوع راه اندازی شبکه ملی اطلاعات چندین سال است که در رادیو و تلویزیون مطرح می شود، اما تاکنون عملا کاری برای آن نکرده ایم.

وی با بیان اینکه از دولت قبلی 15 سال است که درباره شبکه ملی اطلاعات صحبت می کنیم، اما تاکنون طی این سال ها نتیجه ای نداشته است، گفت:؛ به واقع یکی از تنگه های احد همین راه اندازی شبکه ملی اطلاعات است چرا که ما هنوز نمی توانیم ارتباطات خود را داخلی کنیم.

رییس سازمان بسیج رسانه کشور خاطر نشان کرد: یک سوالی که وجود دارد این است که الان کدوم کشوری است که ارتباطات خود را بدون اشراف داشتن به دست دیگران می سپارد؟؛ مقام معظم رهبری بار ها بر راه اندازی شورای عالی فضای مجازی تاکید داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران باید در ارتباطات خود دسترسی بیگانه را قطع کند

جمهوری اسلامی ایران باید در ارتباطات خود دسترسی بیگانه را قطع کند