مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 18:252021-01-22بين الملل

ایران، چین و روسیه؛ از محور های تماس مشاور امنیت ملی بایدن و شرکای اروپایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت جدید آمریکا در اولین تماس تلفنی با همتایان اروپایی و ژاپنی خود، پیمان ناتو و مسائل پیرامون ایران، - مشاور امنیت ملی آمریکا در تماس تلفنی با شرکای اروپایی و همتای ژاپنی خود، مسائل پیرامون ایران، چین و روسیه را به بحث گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت جدید آمریکا در اولین تماس تلفنی با همتایان اروپایی و ژاپنی خود، پیمان ناتو و مسائل پیرامون ایران، چین و روسیه را به بحث گذاشت.

به نوشته پایگاه خبری هیل ، امیلی هورن سخنگوی سالیوان روز جمعه گفت وی با امانوئل بُن همتای فرانسوی و جان هکر همتای آلمانی، شیگرو کیتامورا همتای ژاپنی خود و همچنین دومینیک راب وزیر امور خارجه انگلیس، تماس هایی جداگانه برقرار کرده است.

هورن گفت: آقای سالیوان در تماس با شرکای اروپایی، بر تمایل دولت بایدن جهت تقویت اتحاد دو سوی اقیانوس اطلس تأکید کرد و آمادگی ما برای همکاری نزدیک با متحدان اروپایی درخصوص طیفی از اولویت های مشترک از جمله مسائل چین، ایران و روسیه را تصدیق کرد .

هورن افزود، سالیوان در تماس با کیتامورا بر اهمیت اتحاد ژاپن و آمریکا و تمایل دولت جدید برای رسیدگی به چالش های مختلف درخصوص شیوع ویروس کرونا و مسائل مربوط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، چین و روسیه؛ از محور های تماس مشاور امنیت ملی بایدن و شرکای اروپایی

ایران، چین و روسیه؛ از محور های تماس مشاور امنیت ملی بایدن و شرکای اروپایی