مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 17:552021-01-22سياسي

صید غیر مجاز سفره معیشت صیادان را نیز با تهدید روبرو کرده است


صید غیر مجاز سفره معیشت صیادان را نیز با تهدید روبرو کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نبی الله خون میرزایی جمعه شب در نشست با جمعی از اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان جاسک و جمعی از مردم و جامعه صیادی شهرستان جاسک گفت: آبزی پروری ظرفیت عظیم در توسعه سواحل مکران به ویژه شهرستان جاسک است.

خون میرزایی با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه ای که در شهرستان جاسک محور توسعه قرار دارد، نیروی انسانی توانمند و با اخلاق این منطقه است گفت: ظرفیت های کشاورزی این منطقه برای وزارت کشاورزی در کل کشور بی بدیل است.

وی افزود: در حوزه شیلات نیز شرق استان هرمزگان به عنوان قطب آبزی پروری ساحلی با تمرکز بر میگوی پرورشی مطرح است که خوشبختانه اهمیت و مزایای آن به خوبی برای این منطقه شناخته شده است.

خون میرزایی با بیان اینکه سعی بر این است که در شرق استان برای ظرفیت های پرورش میگو سقف و محدودیتی در نظر گرفته نشود اظهار کرد: امید است با بهره گیری از فن آوری روز دنیا و اولیت قرار دادن بومیان بتوانیم گام های خوبی در این مسیر برداریم.

معاون وزیر جهاد کشاورزی از پرورش ماهی در قفس در دریا به عنوان یک ظرفیت وسیع در توسعه مکران یاد کرد و ابراز داشت: در شش شهرستان سواحل مکران بالغ بر 50 هزار تن ظرفیت تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید غیر مجاز سفره معیشت صیادان را نیز با تهدید روبرو کرده است

صید غیر مجاز سفره معیشت صیادان را نیز با تهدید روبرو کرده است