مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 16:502021-01-22ورزشي

برخی داورها با قلعه نویی مشکل دارند / جدال 2 تیم با سبک بازی مالکانه


مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان با اشاره به اینکه در این فصل برآیند داوری ها به ضرر ما بوده است، گفت: برخی داورها با قلعه نویی مشکل دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید الهویی عصر جمعه در نشست خبری قبل از بازی گل گهر سیرجان و تراکتور تبریز از سری مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، عنوان کرد: خیلی خوشحالیم که فرصت برگزاری یک بازی بسیار خوب دیگر را این هفته برابر یکی از تیم های خوب ایران خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به چند دلیل به بازی فردا امیدواریم؛ اول اینکه کیفیت فنی و سبک بازی تراکتورسازی شبیه ماست و سعی دارد که با توپ فوتبال مالکانه بازی کند.

تصور می کنم بازی فردا جدال دو تیم خوب لیگ برتری در بازی مالکانه است.

الهویی بیان کرد: طبیعتاً فردا هر تیمی بهتر بتواند بازی مالکانه و حملات تدریجی اش را انجام بدهد، شانس بیشتری برای پیروزی دارد، به همین دلیل حدس می زنیم هواداران و تماشاگران فردا بازی زیبایی ببینند و بسیار امیدوارم که با تمریناتی که در هفته گذشته انجام دادیم، بتوانیم نتیجه خوبی هم به دست بیاوریم.

تفکر قلعه نویی بازی تهاجمی و مالکانه است مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در پاسخ به خبرنگاری که عنوان کرد فردا هواداران 3 امتیاز خانگی را می خواهند ، گفت: مطمئن باشید قلعه نویی در برابر هر تیمی در هر استادیومی و هر شهری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی داورها با قلعه نویی مشکل دارند / جدال 2 تیم با سبک بازی مالکانه

برخی داورها با قلعه نویی مشکل دارند / جدال 2 تیم با سبک بازی مالکانه