مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 16:352021-01-22اجتماعي

امدادرسانی به 45 مسافر گرفتار در برف در سمنان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از امدادرسانی به 45 مسافر گرفتار در برف و کولاک در این استان طی شبانه روز گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مظفر محمدخانی با اشاره به بارش برف و بوران در شماری از محور های ارتباطی و مناطق استان سمنان به ویژه در ارتفاعات و شمال این استان اظهار کرد: نیرو های امدادگر جمعیت هلال احمر استان سمنان در شبانه روز گذشته به 45 نفر از سرنشینان خودرو های گرفتار در برف و بوران در این استان امدادرسانی کردند.

او با اشاره به گرفتاری تعدادی خودرو در محور های برف گیر استان سمنان گفت: چندین تیم امداد و نجات هلال احمر به این خودرو ها و سرنشینانشان خدمات ارائه دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از انجام عملیات امدادی در محدوده محور های شهمیرزاد- فولادمحله، فولادمحله- کیاسر، میامی- کالپوش، شاهرود- آزادشهر، شاهرود- طرود و دامغان- گلوگاه خبر داد و گفت: به حدود 45 نفر سرنشین این خودرو ها که در قالب 25 خانواده سفر می کردند، خدمات ارائه شد.

محمدخانی تعداد بسته های 24 ساعته اضطراری توزیع شده بین این افراد را 30 بسته اعلام کرد و گفت: سه نفر از این افراد اسکان داده و دو نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به 45 مسافر گرفتار در برف در سمنان

امدادرسانی به 45 مسافر گرفتار در برف در سمنان