مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 16:352021-01-22اقتصادي

بانک مرکزی از فرصت تحریم ها برای اصلاح بعضی سیاست ها استفاده کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: سه شنبه شب گذشته، به دعوت شبکه افق، - عبدالناصر همتی نوشت: بانک مرکزی و در کل مجموعه نظام به درستی از بحران تحریم ها به عنوان فرصتی برای بسیاری از سیاست ها استفاده کرد و این اصلاحات را ادامه خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت: سه شنبه شب گذشته، به دعوت شبکه افق، در برنامه معیار، ابعادی از تلاش های مجموعه حاکمیت و به ویژه بانک مرکزی در خنثی سازی تحریم های آمریکا واقدامات بانک مرکزی در جلوگیری از فروپاشی اقتصادی را تشریح کردم.

بحث اصلی این بود که در صورت نبود سیاست گذاری های مقاومتی و اقدامات بانک مرکزی، برای کنترل تراکنش های ریالی و پایه پولی و صیانت از ذخایر ارزی و تأمین مالی واردات کالا های اساسی و دارو، افزایش پایه پولی و نقدینگی و ارزان فروشی ارز می توانست کشور را در موقعیتی قرار بدهد که مطابق پیش بینی بسیاری از تحلیل گران با تورم افسارگسیخته و نرخ ارز غیرمعقول بالایی روبه رو شود.

به دلیل سیاست ها و برنامه های انجام شده و در حال انجام و ابزار های طراحی شده و در حال استفاده، به ویژه در حوزه سیاست گذاری پولی و تأمین مالی کسری بودجه، ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک مرکزی از فرصت تحریم ها برای اصلاح بعضی سیاست ها استفاده کرد

بانک مرکزی از فرصت تحریم ها برای اصلاح بعضی سیاست ها استفاده کرد