مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 16:302021-01-22دانش

دانشگاه هایی که بیشترین تعداد اثر در جشنواره تیتر 12 ثبت کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ دوازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی تیتر 12، با شعار عینیت در خبر، انصـاف در تحلیـل و آزادی در بیان در 5 بخش مستقل شامل: - مجموع آثار دریافتی تا پایان شصت و دومین روز از مهلت ثبت آثار در سامانه جشنواره نشریات دانشجویی تیتر 12، برابر با 16876راثر از 143 مرکز آموزشی و دانشگاه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو ؛ دوازدهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی تیتر 12، با شعار عینیت در خبر، انصـاف در تحلیـل و آزادی در بیان در 5 بخش مستقل شامل: آثار برگزیده، نشریات برگزیده، فضای مجازی، بخش ویژه و بخش سرزمین مادری، در بیش از 50 محور متفاوت به میزبانی وزارت بهداشت ودرمان و آموزش پزشکی در حال برگزاری است.

مدیر مسئولان و نویسندگان نشریات دانشجویی دانشگاه ها می توانستند تا 30 دی 1399 نسبت به ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره در سامانه titrfestival.

ir اقدام کنند.

اما پیرو درخواست های مکرر جمعی از فعالان نشریات دانشجویی مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام و ارسال آثار در سامانه جشنواره به علت تداخل بازه دریافت آثار با امتحانات پایان ترم، شورای سیاست گذاری دوازدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی در جلسه 24 دی ماه، مهلت دریافت آثار را تا پایان روز چهارشنبه پانزدهم بهمن ماه تمدید کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه هایی که بیشترین تعداد اثر در جشنواره تیتر 12 ثبت کرده اند

دانشگاه هایی که بیشترین تعداد اثر در جشنواره تیتر 12 ثبت کرده اند