مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 15:052021-01-22ورزشي

موقعیت های بیشتری نسبت به حفاری داشتیم


سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا تهران گفت: می توانستیم نیمه نخست مقابل ملی حفاری اهواز را با پیروزی سه بر صفر به پایان ببریم چون موقعیت های بیشتری نسبت به حفاری داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهناز یاری ظهر امروز پس از شکست تیمش در هفته دوم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی تدارکاتی پیش از شروع مسابقات نداشتیم و با توجه به اینکه در هفته اول نیز تیم شهروند ساری حاضر به بازی مقابل ما نشد، بازی با حفاری، نخستین بازی نفرات تیم در کنار یکدیگر بود و اولین بازی تدارکاتی سایپا محسوب می شد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا تهران با بیان اینکه می توانستیم نیمه نخست مقابل ملی حفاری اهواز را با پیروزی سه بر صفر به پایان ببریم، افزود: موقعیت های بیشتری نسبت به حفاری داشتیم و می توانستیم به راحتی نیمه اول را با دو تا سه گل برنده از زمین خارج شویم.

وی با اشاره به اینکه برای حضور در لیگ برتر تمرینات بسیار خوبی داشتیم، گفت: برای این فصل بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کردیم که متولد 81 تا 83 هستند و این نوید روزهای خوب برای سایپا را می دهد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا تهران عنوان کرد: بازیکنان جوان تیم در کنار با تجربه های تیم رشد می کنند و مطمئن باشید این تیم، بازی به بازی بهتر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موقعیت های بیشتری نسبت به حفاری داشتیم

موقعیت های بیشتری نسبت به حفاری داشتیم