مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 14:502021-01-22ورزشي

جواد فروغی قهرمان هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه مردان


با برگزاری فینال هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه بادی آقایان، جواد فروغی تیرانداز المپیکی ایران با کسب بالاترین امتیاز موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

- با برگزاری فینال هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه بادی آقایان، جواد فروغی تیرانداز المپیکی ایران با کسب بالاترین امتیاز موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون تیراندازی، چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر تپانچه بادی آقایان امروز (جمعه) با حضور 8 تیم در حالی به میزبانی تیم های هیات همدان و شهرداری اردبیل پیگیری شد که در هفته اول تیم های شهید لطفی هوافضا، هیات همدان، بانک کارآفرین و فولاد مبارکه سپاهان با غلبه بر تیم های غدیر ناجا، نزاجا، مقاومت و شهرداری اردبیل به پیروزی رسیدند.

در بخش تیمی هفته دوم نیز، شهید لطفی هوافضا، مقاومت، فولاد مبارکه سپاهان و هیات همدان با برتری بر تیم های غدیر ناجا، بانک کارآفرین، شهرداری اردبیل و نزاجا به پیروزی دست یافتند.

همچنین با برگزاری فینال این رقابت ها در نهایت، جواد فروغی از تیم شهید لطفی هوافضا، وحید گل خندان از تیم بانک کارآفرین و ابراهیم برخورداری از تیم مقاومت به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد فروغی قهرمان هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه مردان

جواد فروغی قهرمان هفته اول و دوم لیگ برتر تپانچه مردان