مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 13:152021-01-22بين الملل

اولیانوف: دیدگاه دولت بایدن واقع بینانه تر از نظر حامیان اروپایی برجام پلاس است


نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پیامی توییتری به موضع کشورهای اروپایی عضو برجام و دولت جدید آمریکا به توافق هسته ای واکنش نشان داد.

- اولیانوف: دیدگاه دولت بایدن واقع بینانه تر از نظر حامیان اروپایی برجام پلاس است نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در پیامی توییتری به موضع کشورهای اروپایی عضو برجام و دولت جدید آمریکا به توافق هسته ای واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در صفحه توییترش درباره رویکرد سه کشور اروپایی آلمان، فرانسه و انگلیس موسوم به تروییکای اروپا نسبت به توافق هسته ای که از اعضای این توافق می باشند، نوشت: تروییکای اروپا هنوز از توافق برجام پلاس حمایت می کنند.

موضع دولت جدید آمریکا در این زمینه همان طور که توسط مقامات ارشد بیان شده است، مبنی بر این که ابتدا اجرای کامل توافق هسته ای احیا شود و سپس مسائل دیگر مطرح شود، به نظر واقع بینانه تر می آید.

اظهارات اولیانوف درباره حمایت تروییکای اروپا از برجام پلاس در پی این مطرح می شود که هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان پیش از این در گفت وگویی با اشپیگل گفته بود: نوعی برجام پلاس نیاز است که آن نیز در راستای منافع ما باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: دیدگاه دولت بایدن واقع بینانه تر از نظر حامیان اروپایی برجام پلاس است

اولیانوف: دیدگاه دولت بایدن واقع بینانه تر از نظر حامیان اروپایی برجام پلاس است