مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:352021-01-22سياسي

معیشت پایدار درگرو امنیت است/ دفع تهدیدها پیام اصلی رزمایش ارتش


امام جمعه موقت شاهرود بابیان اینکه معیشت پایدار درگرو امنیت پایدار است، گفت: دفع تهدیدهای دشمن پیام اصلی رزمایش های اخیر ارتش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حمید عبداللهیان در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شاهرود ضمن بیان اینکه مقاومت امروز به یک گفتمان بین المللی در جهان تبدیل شده است، اظهار داشت: یا باید ایستادگی و مقاومت کنیم یا باید تسلیم دشمن شویم و با ذلت زندگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز جبهه مقاومت ایران اسلامی در جهان معرفی شده است، افزود: همایش و رزمایش ارتش و سپاه در چهارچوب مقاومت شکل گرفت و در تأمین امنیت کشور و در دفع تهدید دشمنان نقش اساسی ایفا می کند.

عبداللهیان بابیان اینکه زمان این رزمایش هرچقدر مناسب تر باشد اثرگذاری آن بیشتر می شود، تصریح کرد: وقتی ناو آمریکایی و زیردریایی آن به خلیج فارس آمدند و رسانه های دشمن به تبلیغات سو اقدام کردند، در این زمان جمهوری اسلامی و رزمندگان اسلام این رزمایش را برگزار کردند که منجر به خوف و وحشت دشمن و عقب نشینی آنان شد.

وی با اشاره به ویژگی های این رزمایش های نظامی ارشد و سپاه بیان کرد: حضور آمریکا در خلیج فارس حاکی از قدرت آنان نبود بلکه از ترس دشمنان و وعده سپاه برای تحقق انتقام سخت خون سردار سلیمانی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت پایدار درگرو امنیت است/ دفع تهدیدها پیام اصلی رزمایش ارتش

معیشت پایدار درگرو امنیت است/ دفع تهدیدها پیام اصلی رزمایش ارتش