مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-22سياسي

سیاست ترامپ عبرت خوبی برای بایدن است/عدم تاثیر فشار بر ایران


سیره و سیاست های ترامپ در مواجعه به کشورهای دیگر عبرت و چراغ راه مناسبی برای «بایدن» است چرا که سیره ترامپ نشان داد که شدیدترین فشار بر ایران نتیجه نمی دهد.

- اردبیل - امام جمعه اردبیل گفت: سیره و سیاست های ترامپ در مواجعه به کشورهای دیگر عبرت و چراغ راه مناسبی برای بایدن است چرا که سیره ترامپ نشان داد که شدیدترین فشار بر ایران نتیجه نمی دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های این هفته نماز جمعه اردبیل با اشاره به حوادث آمریکا و برگزاری مراسم تحلیف رییس جمهوری این کشور با تدابیر امنیتی شدید اظهار کرد: آمریکا این هفته، ماهیت دموکراسی خود را به تماشا گذاشت و فردی که با رأی مردم انتخاب شده بود را با 35 هزار نیروی امنیتی به کاخ سفید آورد.

وی با بیان اینکه دنیا به این سوال پاسخ نگرفت که دموکراسی چه ارتباطی با قوه قهریّه دارد؟ افزود: محافظ دموکراسی، خود دموکراسی است و احترام به رأی مردم، بالاترین حفاظت و صیانت است اما در آمریکا معلوم شد که از دموکراسی آرمانی و از احترام به آن خبری نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل به نحوه ترک کاخ سفید از سوی ترامپ را نوعی سرافکندگی او دانست و گفت: ترامپ سرافکنده و از در پشتی کاخ سفید را ترک کرد تا تعبیر تحلیلگر مشهور عرب و سردبیر نشریه الکترونیکی رأی الیوم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست ترامپ عبرت خوبی برای بایدن است/عدم تاثیر فشار بر ایران

سیاست ترامپ عبرت خوبی برای بایدن است/عدم تاثیر فشار بر ایران