مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-22سياسي

سقوط بورس فضای بی اعتمادی را رقم زده است/ آسیب جدی به سرمایه اجتماعی


امام جمعه مهدی شهر با اشاره به سقوط بازار بورس گفت: این امر فضای بی اعتمادی را در مردم نسبت به سرمایه گذاری رقم زده است و بی اعتمادی آسیب جدی به سرمایه اجتماعی کشور وارد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان ضمن بیان اینکه انتقال قدرت در آمریکا انجام شد و جو بایدن قدرت را در حالی به دست گرفت که با چالش های زیادی همراه بود، اظهار داشت: دوقطبی ملی گرایان و منطقه گرایان و دوقطبی سیاه پوستان و سفیدپوستان نخستین چالشی است که با آن درگیر است.

وی بابیان اینکه چالش بعدی در منطقه غرب آسیا است که آمریکا در یمن عراق سوریه با شکست مواجه و این امر منجر به افول قدرت آمریکا در منطقه شده است، تصریح کرد: چالش سوم سیاست های احمقانه ترامپ در مقابل ایران است.

امام جمعه مهدی شهر با اشاره به اینکه آمریکا مقتدرانه در مقابل تحریم ها ایستاده است و برای بازگشت به برجام راهی جز لغو کامل تحریم ها نیست، تصریح کرد: در نیمه دوم دی ماه پنج رزمایش ارتش را داشتیم که پیام های بسیار روشنی در جهان داشت که ازجمله آن امنیت آفرینی، نمایش اقتدار ایران و قدرت بازدارندگی این رزمایش ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط بورس فضای بی اعتمادی را رقم زده است/ آسیب جدی به سرمایه اجتماعی

سقوط بورس فضای بی اعتمادی را رقم زده است/ آسیب جدی به سرمایه اجتماعی