مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-22اجتماعي

هشدار پلیس راهور: بارش برف و باران و لغزندگی جاده ها


گزارش ها در 24ساعت گذشته حکایت از مسدود شدن محورهایی از قبیل خلخال-سرچم ، مهاباد-بوکانگ و سرورآباد به پاوه(گردنه ژالانه) به علت بارش برف، - گزارش ها در 24ساعت گذشته حکایت از مسدود شدن محورهایی از قبیل خلخال-سرچم ، مهاباد-بوکانگ و سرورآباد به پاوه(گردنه ژالانه) به علت بارش برف، کولاک و کاهش دید دارد و در کنار این موضوع، وقوع تصادفاتی به دلیل لغزندگی معابر را شاهد بوده ایم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در محورهای برفگیر شاهد توقف های مقطعی و یا کندی حرکت به دلیل لغزنده بودن معابر می باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرهنگ عین اله جهانی اعلام کرد: در محورهای برفگیر در حال حاضر علیرغم حضور موثر پلیس راه، شاهد توقف های مقطعی و یا کندی حرکت به دلیل لغزنده بودن معابر هستیم.

وی افزود: گزارش ها در 24ساعت گذشته حکایت از مسدود شدن محورهایی از قبیل خلخال-سرچم ، مهاباد-بوکانگ و سرورآباد به پاوه(گردنه ژالانه) به علت بارش برف، کولاک و کاهش دید دارد و در کنار این موضوع، وقوع تصادفاتی به دلیل لغزندگی معابر را شاهد بوده ایم.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه اظهارکرد: در حال حاضر در اکثر محورهای استان اردبیل تردد بدون زنجیر چرخ میسر نیست و این وضعیت محور شاهین دژ-میاندوآب ، محور بویین زهرا و محور داران-ال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس راهور: بارش برف و باران و لغزندگی جاده ها

هشدار پلیس راهور: بارش برف و باران و لغزندگی جاده ها