مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-22اقتصادي

حباب سکه ترکید


به گفته نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم افزایش 41 دلاری قیمت اونس جهانی در طول یک هفته اخیر اما مقایسه قیمت ها در آخرین معاملات هفته نسبت به ابتدای هفته نشان می دهد که تغییر چندانی در قیمت اسکه و طلای داخلی ایجاد نشده است؛ - به گفته نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، علیرغم افزایش 41 دلاری قیمت اونس جهانی در طول یک هفته اخیر اما مقایسه قیمت ها در آخرین معاملات هفته نسبت به ابتدای هفته نشان می دهد که تغییر چندانی در قیمت اسکه و طلای داخلی ایجاد نشده است؛ بلکه اثر تغییرات پارامترهای موثر، خود را در تخلیه حباب سکه نشان داده است؛ بگونه ای که در طول هفته حباب سکه 550 هزار تومان کاهش یافته و به 300 رسیده است.

محمدکشتی آرای ر گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تغییرات در طول هفته ای که گذشت بدین صورت بوده است که قیمت جهانی طلا افزایش 41 دلار داشته است؛ اما در آخرین معاملات روز گذشته (پنجشنبه)، دیده شد که قیمت ها نسبت به ابتدای هفته تغییری نداشته است.

این در حالی است که قیمت هر اونس جهانی بطور متوسط تا روز گذشته 41 دلار افزایش یافته و قیمت ارز هم به نسب ابتدای هفته تغییری چندانی نداشته است.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، ادامه داد: این سوال مطرح می شود که این افزایش 41 دلاری قیمت اونس جهانی، چگونه در قیمت سکه ها تغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حباب سکه ترکید

حباب سکه ترکید