مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 09:402021-01-22سياسي

جمهوری اسلامی ایران در برجام صداقت خود را به دنیا نشان داد


امام جمعه رشت، به خواسته ملت ایران از مسئولان به ویژه مسئولان وزارت خارجه اشاره کرد و گفت: اینقدر برای برگرداندن دولت بایدن به میز مذاکره تلاش نکنید، - ایسنا/گیلان امام جمعه رشت، به خواسته ملت ایران از مسئولان به ویژه مسئولان وزارت خارجه اشاره کرد و گفت: اینقدر برای برگرداندن دولت بایدن به میز مذاکره تلاش نکنید، زیرا ما در نشست های برجامی به تعهدات خود عمل کردیم و جمهوری اسلامی ایران صداقت خود را به دنیا نشان داد.

آیت الله رسول فلاحتی در سخنان پیام جمعه رشت که بدون حضور مستمع در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: بی حجابی، بی عفتی و بدحجابی زنان از زمینه های چشم چرانی در جامعه محسوب می شود؛ البته بدحجابی برای مردان نیز هست.

وی به آثار بی حجابی و بی عفتی در جامعه اشاره کرد و افزود: رقابت بر سر زیبایی، کاهش ارزش زن و کاهش آمار ازدواج از آثار بی حجابی در جامعه است.

امام جمعه رشت به ترویج بی عفتی و بی بندوباری در جوامع لیبرال منش اشاره کرد و گفت: مردم جوامع لیبرالیستی آن قدر غرق در فساد و شهوت رانی هستند که به حکومت های خود فکر نمی کنند و بر این اساس بیشترین ریزش را در این حکومت ها داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی ایران در برجام صداقت خود را به دنیا نشان داد

جمهوری اسلامی ایران در برجام صداقت خود را به دنیا نشان داد