مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-22سياسي

رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا به دنبال تعویق محاکمه ترامپ


رهبر جمهوری خواهان مجلس سنای آمریکا در تلاش است محاکمه رییس جمهور سابق این کشور را به تأخیر اندازد تا او زمان کافی برای بررسی پرونده اش را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، میچ مک کانل رهبر جمهوری خواهان مجلس سنای آمریکا قصد دارد جلسه محاکمه دونالد ترامپ رییس جمهور سابق این کشور را به تعویق اندازد.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، مک کانل در تلاش است با خرید وقت برای ترامپ، این فرصت را به او بدهد که بررسی بیشتری بر روی پرونده محاکمه اش داشته باشد.

رهبر جمهوری خواهان سنا عصر پنجشنبه به وقت محلی در بیانیه ای پیشنهاد کرد مجلس نمایندگان، لایحه کلید زدن مرحله اول محاکمه ترامپ را 28 ژانویه (9 بهمن) تحویل دهند.

پس از آن، مجلس سنا دو هفته به تیم حقوقی ترامپ اجازه می دهد اسناد و شواهد خود را گردآوری کند و جلسه محاکمه نیز اواسط ماه آینده میلادی برگزار می شود.

مک کانل دراین باره گفت، با توجه به شتاب بی سابقه مجلس نمایندگان آمریکا برای تنظیم این لایحه، مجلس سنا معتقد است رویه ای منصفانه را پیش بگیرد و به حقوق رییس جمهور سابق احترام بگذارد.

در حال حاضر، مک کانل و چاک شومر رهبر دموکرات های سنا در حال چانه زنی بر سر این تصمیم هستند و گفته می شود، جمهوری خواهان در ازای تأخیر در محاکمه ترامپ، بررسی و تأیید سریع تر وزرای دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا به دنبال تعویق محاکمه ترامپ

رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا به دنبال تعویق محاکمه ترامپ