مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-22سياسي

بیست وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغاز به کار کرد


ببیست وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار «نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی» در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

- ببیست وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با شعار نفت ملی، کالا و خدمات ایرانی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه نفت امسال که به دلیل شیوع بیماری کرونا در تاریخ معمول هر ساله (اردیبهشت ماه) برگزار نشد، صبح امروز (جمعه، سوم بهمن ماه) و از دقایقی پیش با حضور وزیر نفت و مدیران ارشد صنعت نفت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی در تهران و دیگر مسئولان، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

بر اساس اعلام مدیر نمایشگاه، این رویداد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود و افزون بر پروتکل های مصوب نمایشگاه و ستاد کرونا شامل استفاده مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان از بسته بهداشتی حاوی ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در ورودی و داخل سالن ها، عریض تر شدن راهروها و موارد مربوط به غرفه سازی و.

که در نمایشگاه های کنونی رعایت می شود، وزارت نفت نیز پروتکل های سختگیرانه ای برای حفظ سلامتی مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان در نظر گرفته است؛ از جمله آنکه بازد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغاز به کار کرد

بیست وپنجمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی آغاز به کار کرد