مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 07:152021-01-22اقتصادي

10 درصد ذخایر خون های نادر جهان سهم ایران است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیمان عشقی، در جمع کارکنان، مدیران و اهداکنندگان خون، اظهار داشت: واقعاً باید قدر اهداکنندگان خون و به طور خاص عزیزانی که دارای گروه های خونی نادر هستند را بدانیم چرا که این اهداکنندگان می دانند چه طلای ناب و کمیابی .

- مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران، بر ضرورت قدر دانی از اهدا کنندگان خون به ویژه اهدا کنندگان خون های نادر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، پیمان عشقی، در جمع کارکنان، مدیران و اهداکنندگان خون، اظهار داشت: واقعاً باید قدر اهداکنندگان خون و به طور خاص عزیزانی که دارای گروه های خونی نادر هستند را بدانیم چرا که این اهداکنندگان می دانند چه طلای ناب و کمیابی در وجود خود دارند اما بدون چشمداشت و همچنین بدون اینکه کسی این بزرگواران را بشناسد در هنگام نیاز بیماران به یاری آنان با اهدای خون می شتابند.

وی یادآور شد: در این مراسم و به دلیل ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی میزبان 15 نفر از جمع یک هزار و 400 نفر اهداکنندگان خون های نادر در کشور هستیم.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران ادامه داد: از همه عزیزان که اینگونه جان بیماران دارای گروه های خونی نادر را نجات دادند و همچنین از همکارانم در مراکز استانی که پیشگام این کار بزرگ هستند تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 درصد ذخایر خون های نادر جهان سهم ایران است

10 درصد ذخایر خون های نادر جهان سهم ایران است