مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 05:302021-01-22اقتصادي

سرما ده ها میلیارد تومان به کشاورزان هرمزگانی خسارت وارد کرد


همه می دانیم سرمای اخیر سبب ضرر و زیان بسیار زیادی شده که بالغ بر ده ها میلیارد تومان خسارت به کشاورزان این منطقه وارد شد که امیدواریم تدابیر لازم برای جبران خسارت کشاورزان منطقه صورت گرفته باشد.

- ایسنا/هرمزگان دبیر خانه کشاورز هرمزگان گفت: همه می دانیم سرمای اخیر سبب ضرر و زیان بسیار زیادی شده که بالغ بر ده ها میلیارد تومان خسارت به کشاورزان این منطقه وارد شد که امیدواریم تدابیر لازم برای جبران خسارت کشاورزان منطقه صورت گرفته باشد.

ابوطالب جوادی روز گذشته(دوم بهمن ماه) در حاشیه نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان هرمزگان، اظهار کرد: اتاق ایران در سال 1309، اتاق بندرعباس در سال 1311 و اتاق بازرگانی بندر لنگه که صید مروارید در آنجا از اهمیت خاصی برخوردار بوده است در سال 1310 تشکیل شده است.

وی افزود: کشف حجاب توسط رضاخان و تخلیه بندرلنگه از افراد معتبر و عزیمت آنها به شیخ نشین ها سبب تعطیلی اتاق بازرگانی بندرلنگه شد و مجموعه تجار و بازرگانان منطقه به عضویت انحصاری اتاق بازرگانی بندرعباس درآمدند.

جوادی ادامه داد: اتاق بازرگانی بندرعباس در سال1311 ( یعنی 88 سال قبل) با شرکت بیش از 150 نفر تاجر در بندرعباس تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرما ده ها میلیارد تومان به کشاورزان هرمزگانی خسارت وارد کرد

سرما ده ها میلیارد تومان به کشاورزان هرمزگانی خسارت وارد کرد