مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 22:552021-01-21سياسي

تشکر دانش آموزان از رییس قوه قضاییه به سبک بچه مدرسه ای ها


تعدادی از دانش آموزان عشایری استان فارس روی تخته سیاه های مدارس خود از رییس قوه قضاییه و مسؤولان قضایی در پی رفع مشکلاتشان تشکر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، پس از سفر ریاست کل دادگستری استان فارس به منطقه عشایری این استان و پیگیری مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه و صاحب کانکس شدن مدارس عشایری و همچنین تقدیم تبلت به دانش آموزان عشایری، تعدادی از دانش آموزان روی تخته سیاه های مدارس خود از رییس قوه قضاییه، ریاست کل دادگستری استان، رییس سازمان بازرسی کل کشور و همچنین مدیرکل بازرسی و بازرس کل استان فارس تقدیر و تشکر کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی بیست و چهارم دی ماه در سفر یک روزه به شهرستان سروستان ضمن حضور در منطقه عشایری نشین این شهرستان به بررسی مشکلات قضایی و پیگیری و رفع سایر مشکلات عشایر شهرستان سروستان در راستای اجرای مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه به استان فارس پرداخت.

وی با اشاره به دیدار رییس قوه قضاییه با سران عشایر در سفر خردادماه سال جاری به استان فارس و تأکید ایشان بر رسیدگی و پیگیری برخی از مشکلات آنان از جمله آبرسانی، توزیع سوخت در فصل سرما، اجرای طرح مرتع داری در جهت بهره این قشر تلاشگر و مولد جامعه گفت: با اهتمام و برنامه ریزی های صورت گرفته و ورود به موقع استانداری فارس مشکل آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر دانش آموزان از رییس قوه قضاییه به سبک بچه مدرسه ای ها

تشکر دانش آموزان از رییس قوه قضاییه به سبک بچه مدرسه ای ها