مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 20:252021-01-21اقتصادي

شهرهای جدید در کنار مراکز اشتغال احداث می شوند/ ایجاد 11 شهر جدید


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید گفت: شهرهای جدید در کنار مراکز صنعتی و اشتغال زا احداث می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حبیب الله طاهرخانی پنجشنبه شب در نشست خبری در شهر جدید عالی شهر بوشهر افزود: در راستای توسعه شهرهای جدید تلاش های خوبی صورت گرفته و طرح های مهمی در دست اجرا است.

وی از احداث 11 شهر جدید در سطح کشور خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر ایجاد شهرهای جدید در کنار کلان شهرها، در کنار مراکز اشتغال نیز شهرهای جدید ایجاد می شود که می تواند به ایجاد شهر تیس در کنار چابهار اشاره کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی از ایجاد شهر جدید نایبند در جوار عسلویه خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور اسکان جمعیت در این شهر جدید، امکانات و زیرساخت های لازم در این منطقه ایجاد می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور افزود: به منظور اجرای شبکه حمل و نقل ریلی برای مسیر شهر جدید عالی شهر بوشهر ایجاد زیرساخت برای مترو بسیار پرهزینه و کاری دشوار است و باید منتظر ماند تا مطالعات مربوط به استعلام های بوشهر در حوزه ریل استخراج شود.

وی با اشاره به اینکه میزان رشد جمعیت در شهرهای جدید شش برابر رشد جمعیت کلان شهرها است افزود: رشد جمعیت در شهرهای جدید کشور به 12 درصد افزایش یافته است که بیانگر اقبال مردم برای سکونت در این شهرها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرهای جدید در کنار مراکز اشتغال احداث می شوند/ ایجاد 11 شهر جدید

شهرهای جدید در کنار مراکز اشتغال احداث می شوند/ ایجاد 11 شهر جدید