مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 20:102021-01-21اقتصادي

عدم مشارکت بانک های خصوصی برای حمایت از تولید در استان ها


عدم حمایت بانک های خصوصی از بخش اشتغال و تولید معضلی است که در تمام استان ها احساس می شود و این بانک ها نباید این منابع را صرفاً در برخی امور مانند بورس سرمایه گذاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رزم حسینی عصر پنجشنبه در دیدار با فعالان اقتصادی استان قم با اشاره به افزایش 9 درصدی صدور پروانه بهره برداری گفت: با وجود تحریم ها تولید تلویزیون 58 درصد، ماشین لباسشویی 60 درصد، آلومینیوم 59 درصد، ورقه فولاد 51 درصد، خودروی سواری 15 درصد، سیمان 15 درصد و ماشین آلات کشاورزی 23 درصد رشد کرده است.

وزیر صنعت معدن و تجارت با تاکید بر رشد 6 درصدی حجم اشتغال در بخش صنعت و مقابله با واردات بی رویه گفت: تقویت رقابت و تولید کالای ایرانی در داخل مرزها از سیاست های اصلی دولت است و از همه فعالان اقتصادی که در دوران تحریم به نیازهای اساسی کشور را تأمین کرده اند حمایت می کنیم.

وی افزود: عدم حمایت بانک های خصوصی از بخش اشتغال و تولید معضلی است که در تمام استان های کشور احساس می شود و این بانک ها نباید این منابع را صرفاً در برخی امور مانند بورس سرمایه گذاری کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت سیاست رفع تعهد ارزی به صورت کالا را به سود دولت و تولیدکنندگان دانست و افزود: وزارت صمت و دستگاه قضا تمایلی ندارند هیچ صادرکننده ای به دستگاه قضایی معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم مشارکت بانک های خصوصی برای حمایت از تولید در استان ها

عدم مشارکت بانک های خصوصی برای حمایت از تولید در استان ها