مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 19:352021-01-21اقتصادي

روایت زاکانی از فرار 2 هزار میلیاردی سرمایه گذاری از قم به تهران و خارج از کشور


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بیش از 2 هزار میلیارد تومان فرار سرمایه گذاری از استان قم به تهران و خارج از کشور داریم.

- ایسنا/قم رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر بیش از 2 هزار میلیارد تومان فرار سرمایه گذاری از استان قم به تهران و خارج از کشور داریم.

علیرضا زاکانی در نشست صمیمی وزیر صنعت معدن و تجارت با فعالان اقتصادی استان که در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: قم دارای مزیت های نسبی اقتصادی است و در صنعت و معدن و تجارت نیز سازگاری های زیادی دارد و این سازگاری را با توجه به شرایط قم در کنار سایر مزیت ها باید در نظر گرفت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به ارتباطی که با تولیدکنندگان داریم متوجه شده ایم هر چند بخش دولتی زحماتی متحمل می شود، اما بخش خصوصی که باید بتواند تحول آفرین باشد نتوانسته ظرفیت های خود را ظهور و بروز دهد.

وی بیان کرد: در جلسه ای که با انجمن سرمایه گذاران داشتیم اخبار تلخی شنیده می شد، در این شرایط کرونایی و در حال حاضر طبق گزارش انجمن سرمایه گذاری، بیش از 2 هزار میلیارد تومان فرار سرمایه گذاری از قم به تهران و خارج از کشور داریم.

زاکانی عنوان کرد: قم استان فقیری نیست و بانک های قم و شرایط فعلی این را نشان می دهد، هر چند 21 درصد بانک دولتی و 45 در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت زاکانی از فرار 2 هزار میلیاردی سرمایه گذاری از قم به تهران و خارج از کشور

روایت زاکانی از فرار 2 هزار میلیاردی سرمایه گذاری از قم به تهران و خارج از کشور