مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 19:002021-01-21پزشكي

دفاع وزیر بهداشت از سخنگوی ستاد مقابله با کرونا


نمکی وزیر بهداشت در رابطه با انتقادات نسبت به اظهارات اخیر رییسی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا بیان داشت: دکتر رییسی مطالبی را با نگاه دلسوزانه مطرح کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در کشور ، نگران بازگشت طوفان موج سهمگین کرونا هستیم.

دکتر سعید نمکی روز پنجشنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در بندرعباس اظهار داشت: رابطه تنگاتنگی بین رعایت پروتکل ها و پیروزی بر بیماری کرونا و رعایت نشدن پروتکل ها و شکست در برابر این غول سنگینی است که با زجر و شکنجه کادر درمان بدست آمده است و لذا فعالان نظام سلامت زمانی که فوج سفرها به هرمزگان را می بینند نگران می شوند.

وی ادامه داد: می دانیم مردم خسته شده و نیازمند مسافرت اند و کاسب ها به درآمد و بهبود شرایط اقتصادی نیاز دارند بنابراین اگر هرچه زودتر بتوانیم بیماری را مهار و کنترل کنیم خدمت بیشتری به گردش چرخ های اقتصاد ملی و آرامش روانی جامعه کرده ایم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر همه رستوران ها باز باشند اما قتل عام ناشی از بیماری کرونا وجود داشته باشد کسی پا به رستوران نمی گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع وزیر بهداشت از سخنگوی ستاد مقابله با کرونا

دفاع وزیر بهداشت از سخنگوی ستاد مقابله با کرونا