مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 17:302021-01-21بين الملل

حزب الله عراق: بن سلمان، بهای تصمیم خود علیه عراق را پرداخت خواهد کرد


کتائب حزب الله عراق در واکنش به انفجارهای خونین بغداد، تأکید کرد که این انفجارها با نقشه مشترک آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی رخ داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه عراقی کتائب حزب الله آمریکا، رژیم اسراییل و عربستان سعودی را محور شر دانست و آنها را عامل انفجارهای تروریستی بغداد توصیف کرد.

  حزب الله عراق در واکنش به این انفجارهای تروریستی که 32 کشته و 110 زخمی برجای گذاشته، گفت: باندهای شرِ صهیونیستی، آمریکایی و سعودی بار دیگر، با ارتکاب جنایتی زشت که بازار مملوء از فقرای عراقی را هدف قرار داده اقدامات جنایت آمیز و کثیف خود در حق فرزندان ملت عراق ما را از سر گرفته اند.

این گروه عراقی تأکید کرد: هم زمانی این جنایت با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا نشان می دهد که محور شر همچنان در راستای نقشه خود برای به زانو درآوردن مردم عزیز عراق حرکت می کند؛ مردمی که بر خروج نیروهای خارجی از خاک عراق تأکید و اصرار دارند .

حزب الله عراق با بیان اینکه همه منافع دشمن آمریکایی هدف مشروع به شمار می رود و فرقی بین آمریکایی چپ گرا و راست گرا وجود ندارد، تأکید کرد: مردم سربلند ما در برابر همه تلاش های آمریکا و مزدوران آن در داخل و خارج از عراق که به منظور تحمیل هیمنه و خواست آمریکا بوده، مقاومت کرده و فداکاری های بزرگی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب الله عراق: بن سلمان، بهای تصمیم خود علیه عراق را پرداخت خواهد کرد

حزب الله عراق: بن سلمان، بهای تصمیم خود علیه عراق را پرداخت خواهد کرد