مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 17:302021-01-21اقتصادي

طرح مجلس: تبدیل وضعیت استخدامی همه فرزندان ایثارگر بدون هیچ شرطی


سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه کل کشور از افزایش 25 درصدی حقوق کارکنان دولت در سال آینده خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما؛ آقای رحیم زارع امروز در نشست خبری و در تشریح مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه 1400 گفت: براساس مصوبه این کمیسیون، پیشنهاد دولت برای افزایش 25 درصدی حقوق کارکنان در سال آینده به تصویب رسید، این افزایش حقوق باید به شکلی اعمال شود که در نهایت حقوق کارکنان دولت 25 درصد نه بیشتر و نه کمتر افزایش یابد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس همچنین گفت: سقف پرداخت بیشترین حقوق کارکنان دولت برای سال آینده 15 برابر حداقل پرداخت ها تعیین شد.

وی در ادامه با بیان اینکه کارانه پزشکان مشمول این بند نمی شود، تصریح کرد: سقف پاداش بازنشستگی برای سال آینده 475 میلیون تومان خواهد بود.

آقای زارع گفت: سال آینده مالیات بر درآمد حقوق کارکنان دولت به استثنای قضات و اعضای هیات علمی تا سقف 4 میلیون تومان تعیین شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس افزود: از 4 تا 8 میلیون تومان 10 درصد؛ از 8 تا 12 میلیون 15 درصد؛ از 12 تا 18 میلیون 20 درصد؛ از 18 تا 24 میلیون 25 درصد؛ از 24 تا 32 میلیون 30 درصد و بالاتر از آن 35 درصد مالیات اخذ خواهد شد.

وی همچنین گفت: جمع منابع درآمدی حاصل از هدفمندی یارانه 429 هزار میلیارد تومان است که کمیسیون تلفیق با پیشنهاد دولت در حوزه مصارف به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مجلس: تبدیل وضعیت استخدامی همه فرزندان ایثارگر بدون هیچ شرطی

طرح مجلس: تبدیل وضعیت استخدامی همه فرزندان ایثارگر بدون هیچ شرطی