مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 17:152021-01-21اقتصادي

مهلت پایانی به پیمانکاران برای اتمام پروژه های مسکن مهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد اصغری مهرآبادی که برای بازدید از روند تکمیل پروژه های مسکن مهر استان تهران به پرند رفته بود، افزود: - مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن در بازدید از پروژه های مسکن مهر پرند با اشاره به اینکه پایان امسال آخرین مهلت پیمانکاران برای اتمام پروژه های مسکن مهر در کشور است، گفت: فاز 8 و 9 پروژه کیسون مسکن مهر پرند تا پایان بهمن ماه امسال به اتمام خواهد رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمد اصغری مهرآبادی که برای بازدید از روند تکمیل پروژه های مسکن مهر استان تهران به پرند رفته بود، افزود: عملیات ساختمانی سایر فاز های این پروژه هم تا پایان سال 99 به اتمام خواهد رسید.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در این بازدید کیفیت ساخت این پروژه ها را مناسب بیان کرد و گفت: متولیان ساخت این پروژه ها متعهد شدند تا پایان امسال تمامی پروژه های مسکن مهر را به متقاضیان تحویل دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این بازدید گزارشی از روند پیشرفت و مسائل موجود در زمینه اعتبارات، مصالح و نیروی انسانی دریافت کرد و برای حل این مسائل تصمیمات لازم اتخاذ شد.

گفتنی است مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر طی روز های آینده نیز از مسکن مهر پردیس و هشتگرد باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت پایانی به پیمانکاران برای اتمام پروژه های مسکن مهر

مهلت پایانی به پیمانکاران برای اتمام پروژه های مسکن مهر