مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 16:402021-01-21سياسي

پرونده عاملان ترک وظایف قانونی حوزه تولید؛ روی میز مراجع قضایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران در سمنان و در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس اظهار کرد: هیچ واحد تولیدی در تملک بانک ها نباید تعطیل بماند.

وی با تأکید بر اینکه یکی از نیازهای جدی ناوگان حمل و نقل عمومی، به کارگیری خودروهای باکیفیت و با آلودگی بسیار کم است، بیان کرد: به مدیر کارخانه عقاب افشان سمنان توصیه کردم تا در بحث تولید خودروهای برقی که یکی از ضرورت های امروز کشور است و برای جلوگیری از آلودگی هوا و کاهش مصرف انرژی های فسیلی وارد عمل شود که گفت قرار است تا خط تولید آن در ماه های آینده ایجاد شود.

درویشیان اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی مردم به ویژه مردمی که امکان استفاده از خودروی شخصی در شهرها برای آنها کمتر وجود دارد، استفاده از اتوبوس است که باید پیگیری شود؛ ما نیز در حدی که اختیارات و وظایف قانونی مان اقتضا کند، در حوزه نظارت بر انجام تکالیف قانونی دستگاه های ذی ربط در این حوزه پیگیری می کنیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: یکی از رویکردهای جدی قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور، حمایت جدی از تولید و به فرمایش رهبر معظم انقلاب،  باید با پیگیری رفع مشکلات تولیدکنندگان و خودروسازان در دستور کار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده عاملان ترک وظایف قانونی حوزه تولید؛ روی میز مراجع قضایی

پرونده عاملان ترک وظایف قانونی حوزه تولید؛ روی میز مراجع قضایی