مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 16:302021-01-21سياسي

تاکید پلوسی بر پیگیری استیضاح ترامپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نانسی پلوسی روز پنج شنبه در نشست خبری هفتگی خود افزود: هر زمانی که سنا آمادگی لازم را برای برپایی محکمه داشته باشد، - رییس مجلس نمایندگان آمریکا بر پیگیری پرونده استیضاح دونالد ترامپ تاکید کرد، اما زمانی برای ارسال پرونده به محکمه سنا اعلام نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نانسی پلوسی روز پنج شنبه در نشست خبری هفتگی خود افزود: هر زمانی که سنا آمادگی لازم را برای برپایی محکمه داشته باشد، از طریق مدیر استیضاح اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: متحد شدن به معنای آن نیست که تحریک به شورش رییس جمهوری سابق فراموش شود، او باید پاسخگو شود و مسئولیت ما هم دفاع از قانون اساسی ایالات متحده است.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا با یادآوری اینکه تعدادی در شورش 17 دی ماه کشته شده اند، اضافه کرد: آن ها دموکراسی ما را تعضیف و به قانون اساسی بی احترامی کردند.

من فکر می کنم صرف نظر کردن از این پرونده، به اتحاد ما آسیب می زند.

وی درباره معافیت استفاده از لوید آستین نظامی بازنشسته برای وزارت دفاع دولت بایدن هم گفت پس از تصویب این معافیت، اطمینان دارم که او به عنوان وزیر دفاع، تایید خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید پلوسی بر پیگیری استیضاح ترامپ

تاکید پلوسی بر پیگیری استیضاح ترامپ