مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 16:052021-01-21سياسي

گلایه مردم خاوران از پوشش نامناسب شبکه دیجیتال تلویزیونی


مردم خاوران از توابع شهرستان خفر، نسبت به دریافت سیگنال های ضعیف تعداد زیادی از شبکه های داخلی و قطعی مکرر شبکه دیجیتال تلویزیونی گلایه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، در حالی که شورای شهر خاوران ، چندین بار از تقویت پوشش شبکه های تلویزیونی دیجیتال خبر داده اما مردم شهر خاوران از سوسو زدن شبکه های تلویزیونی دیجیتال در این منطقه ابراز نارضایتی می کنند.

عده ای از شهروندان خاورانی در گفت وگو با خبرنگار فارس با انتقاد از پوشش نامناسب و کیفیت نامطلوب شبکه های تلویزیونی دیجیتال در این شهر؛ خواستار رفع این مشکل از سوی مسئولان شدند.

محمدی از شهروندان خاورانی گفت: همواره از آسیب های ماهواره حرف می زنیم و مسئولان اجتماعی کشور خواهان برچیده شدن این دجال واره خانمان برانداز از کانون گرم خانواده هستند اما دریافت کامل بیش از دو هزار شبکه ماهواره ای با کیفیت بالا در مقابل ضعیف بودن سیگنال های شبکه های داخلی، موجب گرایش روز افزون مردم به ماهواره شده است.

رضایی؛ دیگر شهروند خاورانی بیان کرد: وقتی مردم اهداف دشمن را از توسعه برنامه های ماهواره ای دریافتند متاسفانه به سختی و با مشقت می توانند شبکه های تلویزیونی داخلی را دریافت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم خاوران از پوشش نامناسب شبکه دیجیتال تلویزیونی

گلایه مردم خاوران از پوشش نامناسب شبکه دیجیتال تلویزیونی