مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 15:352021-01-21سياسي

ادبیات کودکانه به وحدت مجلس و دولت آسیب می زند


عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: بعضا شاهد استفاده از ادبیات کودکانه هستیم که این امر می تواند به وحدت میان مجلس و دولت آسیب بزند، - ایسنا/کرمان عضو هیئت رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: بعضا شاهد استفاده از ادبیات کودکانه هستیم که این امر می تواند به وحدت میان مجلس و دولت آسیب بزند، نیازی نیست در میدان کار و تلاش چه در دولت و چه در مجلس به یکدیگر کنایه بزنیم.

علی خضریان عصر امروز دوم بهمن ماه در جلسه جمع بندی نظارت میدانی در شهرستان رفسنجان، اظهار کرد: سفرهای نظارتی قوه مقننه در راستای تحقق وظایف ذاتی و نظارتی مجلس شورای اسلامی است و موجب احیای فرهنگ هایی مانند همدلی بین مجلس و دولت برای رفع مشکلات مردم می شود و مردم می توانند به همدلی میان مجلس و دولت نگاه کنند که این امر سبب پیگیری و حل شدن مشکلاتشان می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: عموما در مجالس گذشته نمایندگان به حوزه های انتخابیه خود سرکشی می کردند و تلاش بر این بود که تخصیص های بیشتری برای اعتبارات حوزه انتخابیه به دست بیاورند.

خضریان عنوان کرد: طبق قانون همه نمایندگان، نماینده مردم ایران هستند نه حوزه انتخابیه محدود و تصمیماتشان ملی است لذا وظیفه دارند در همه مناطق کشور حضور داشته باشند، متعاقبا مناطقی که نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادبیات کودکانه به وحدت مجلس و دولت آسیب می زند

ادبیات کودکانه به وحدت مجلس و دولت آسیب می زند