مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 15:102021-01-21سياسي

واکنش دادگستری مازندران به موضوع قطع درختان مرکبات مثمر در سوادکوه شمالی


دادگستری مازندران درباره حکم اجرا شده قطع درختان مثمر در سوادکوه شمالی اعلام کرد؛ مطابق بررسی ها و سوابق موجود و با ارجاع امر به هیأت کارشناسان رسمی دادگستری دادگاه بدوی حکم بر ملی بودن عرصه مذکور صادر که پس از اعتراض در دادگاه تجدیدنظر نیز حکم بدوی تایید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، در پی انتشار فیلمی با موضوع قطع درختان مرکبات مثمر در سوادکوه شمالی با حکم قضایی و برخی جوسازی ها علیه دستگاه قضایی و اداره منابع طبیعی و همچنین نیروی انتظامی، واکنش هایی در رسانه ها ایجاد کرد، بر این اساس، دادگستری مازندران جهت تنویر افکار عمومی، حقیقت موضوع را پیگیری کرد.

براساس گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، مطابق بررسی ها و سوابق موجود و با ارجاع امر به هیأت کارشناسان رسمی دادگستری دادگاه بدوی حکم بر ملی بودن عرصه مذکور صادر که پس از اعتراض در دادگاه تجدیدنظر نیز حکم بدوی تایید شد.

پس از آن اداره منابع طبیعی به استناد حکم قطعی دادگاه مبنی بر ملی بودن عرصه مذکور، دادخواست خلع ید و قلع و قمع را تقدیم دادگاه نموده که پس از رسیدگی حکم بر خلع ید از عرصه موصوف به مساحت 4 هزار و 165 متر مربع به انضمام قلع وقمع صادر و پس از قطعیت رای، محکوم علیه رأسا طی لایحه ای اعلام می دارد که حاضر به اجرای حکم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دادگستری مازندران به موضوع قطع درختان مرکبات مثمر در سوادکوه شمالی

واکنش دادگستری مازندران به موضوع قطع درختان مرکبات مثمر در سوادکوه شمالی