مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 14:252021-01-21پزشكي

روند افزایشی ابتلا به کرونا در فارس


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با ابراز نگرانی از بی توجهی برخی از شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی، - ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، با ابراز نگرانی از بی توجهی برخی از شهروندان در رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: با روند افزایشی مبتلایان به کروناویروس در فارس مواجه هستیم.

دکتر سید روح الله حسینی پنجشنبه 2 بهمن در نشست خبری اعلام وضعیت کرونا در فارس، اضافه کرد: از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون در استان فارس، 593 هزار و 188 نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه و به آزمایشگاه های تشخیصی در سطح استان ارسال شده که از این تعداد، 166 هزار و 854 مورد مثبت شناسایی شده است.

این پزشک متخصص طب اورژانس و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در دانشگاه همچنین آمار بهبودیافتگان بیمارستانی و ایزوله خانگی استان را از ابتدا شیوع کروناویروس تاکنون، 161 هزار و 336 نفر اعلام کرد.

او با اشاره به بستری 556 بیمار مشکوک و یا دارای علامت ابتلا به کروناویروس در بیمارستان های استان، اضافه کرد: از این تعداد، 103 بیمار کووید19 به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایشی ابتلا به کرونا در فارس

روند افزایشی ابتلا به کرونا در فارس