مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 14:202021-01-21بين الملل

حمله مشاور ارشد ترامپ به بایدن


هواداران ترامپ از همان ابتدای کار جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا انتقاد و حمله به وی را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از روسیا الیوم، استیفن میللر مشاور ارشد دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا به سیاست جو بایدن رییس جمهور این کشور در ارتباط با مساله مهاجرت حمله کرد و گفت که هنوز مشخص نیست که چگونه سیاست رییس جمهور جدید به همه آمریکایی ها خدمت می کند.

میللر در توییتی در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: امروز بایدن وعده داد که رییس جمهوری برای همه آمریکایی ها باشد اما هنوز روشن نیست که چگونه با گشودن راه برای سفر از برخی مناطق جهان به آمریکا یا پیشنهاد عفو یا توقف ایجاد موانع امنیتی در طول مرزهای جنوب غربی، به همه آمریکایی ها خدمت می شود.

توییت میللر در حالی منتشر می شود که ترامپ کاخ سفید را ترک کرد و بایدن به عنوان چهل و ششمین رییس جمهور آمریکا سوگند یاد کرد.

همچنین بایدن به محض رسیدن به کاخ سفید و آغاز ریاست جمهوری اش ممنوعیت مهاجرت و سفر از برخی کشورها که بیشتر آنها مسلمان هستند را لغو کرد و تأمین مالی ساخت دیوار مرز جنوبی آمریکا با مکزیک را نیز متوقف کرد.

رییس جمهور آمریکا در نخستین اقدام پس از ورود به کاخ سفید، برخی از دستورهای اجرایی دونالد ترامپ از جمله منع مهاجرت از کشورهای مسلمان را لغو و فرمان های اجرایی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله مشاور ارشد ترامپ به بایدن

حمله مشاور ارشد ترامپ به بایدن