مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 14:202021-01-21ورزشي

ملاقات های تشریفاتی؛ پیگیری های سفارشی/ میناوند فقط دعا لازم دارد!


با وخامت حال ستاره سابق پرسپولیس و تیم ملی، موجی از ملاقات های بیهوده و پیگیری فاقد ارزش پزشکی و ناقض اصول بهداشتی در بین مدیران، بازیکنان و پیشکسوتان به راه افتاده است.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ مهرداد میناوند به دلیل ابتلا به بیماری کرونا متاسفانه وضعیت مناسبی ندارد و پزشکان با امیدواری چندانی درباره سلامتی او صحبت نمی کنند، پس از انتشار مصاحبه پزشکان و رییس بخش ICU بیمارستان موجی از ملاقات ها و پیگیری ها رخ داده که هیچ کدام ضروری نیست و کمکی به حال میناوند نمی کند.

با وجود تاکید همه جانبه کادر درمانی بیمارستان لاله، مبنی بر انجام تمام اقدامات پزشکی لازم برای میناوند، پیگیری وزارت ورزش و دستور به فدراسیون پزشکی ورزشی که تخصص خاصی در زمینه کرونا ندارد، چه معنا و سودی برای میناوند دارد؟ جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز جهت پیگیری وضعیت میناوند در بیمارستان لاله حضور یافته است.

حضور شخصی از کادر مدیریتی باشگاه که با سایر مسئولان و بازیکنان و کادر فنی نشست و برخاست دارد در محیطی کاملا آلوده و پر خطر چه معنایی دارد؟ شیشه عمر میناوند مانند تمام انسان در دست خداوند است، اما اگر حتی 5 درصد احتمال انتقال ویروس به سمیعی و سپس سایر بازیکنان و خانواده آنها وجود داشته باشد، چه توجیهی برای این ملاقات می توان در نظر گرفت؟ نک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاقات های تشریفاتی؛ پیگیری های سفارشی/ میناوند فقط دعا لازم دارد!

ملاقات های تشریفاتی؛ پیگیری های سفارشی/ میناوند فقط دعا لازم دارد!