مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 14:102021-01-21اقتصادي

زنجیره فولاد کشور در حد نسبی به توازن رسیده است


زنجیره فولاد کشور در حد نسبی به توازن خود رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، طی مراسمی امروز با حضور جعفری معاون وزیر صمت، محرابی معاون اقتصادی استاندار کرمان و جمعی از مدیران کل استان کرمان، ایمان عتیقی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان معرفی شد.

در این مراسم معاون وزیر صمت از گل گهر به عنوان قطب اقتصاد منطقه و کشور یاد کرد و گفت: زنجیره فولاد کشور خوب شکل گرفته است و گل گهر باید نقش خود را در زمینه این زنجیره ایفا کند و امروز با این حجم توسعه که در گل گهر رخ داده است که چشم انداز بسیار خوبی دارد.

وجیه الله جعفری افزود: مجموعه گل گهر بیش از 121 میلیارد تومان ارزش سهم بازار را دارد و 42 درصد از مجوعه سهم کنتسانتره را دارد و برنامه های انجام شده در منطقه و استان در حال تسریع است و 2 هزار میلیارد تومان نیز طرح های در حال احداث را دارد.

وی افزود: تجارب مسئولین و نیروهای صنعت لازمه پیشرفت بخش صنایع و معدن است و زنجیره فولاد کشور در حد نسبی به توازن خود رسیده است و رشد 55 میلیون تن پیش بینی نیاز فولاد را از صنایع داخل داشته باشیم .

باید به فکر رفع مشکلات در مجموعه استراتژیک بود شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان در مجلس نیز گفت: استفاده از توان نیروی جوان در جایگاه مدیریت مجموعه ای بزرگ بسیار مهم است و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجیره فولاد کشور در حد نسبی به توازن رسیده است

زنجیره فولاد کشور در حد نسبی به توازن رسیده است