مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 14:102021-01-21سياسي

واردات کالای دارای امکان تولید داخلی خلاف قانون است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین حسن درویشیان عصر امروز در بازدید از کارخانه اتوبوس سازی عقاب افشان سمنان اظهار کرد: کارگران در دوران جنگ اقتصادی سربازان خط مقدم هستند و باید به آنها بهای بیشتری داده شود.

وی با ابلاغ سلام رییس قوه قضاییه به کارگران این واحد تولیدی افزود: امیدواریم روزی در همه حوزه های صنعتی به خصوص خودروسازی 100 درصد وابستگی ما به خارج از کشور قطع شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: باید بتوانیم تمام نیازهای داخلی کشور را به دست کارگران خود و مهندسان داخلی تولید کنیم و این امر یکی از اولویت های مهم در عرصه اقتصاد کشور است.

درویشیان در پاسخ به انتقاد مکرر کارگران این واحد اتوبوس سازی نسبت به واردات اتوبوس یا شاسی های اتوبوس از خارج از کشور گفت: این موضوع در سازمان بازرسی کل کشور بررسی می شود و اگر امکان تأمین اتوبوس یا هر کالای دیگری در داخل کشور وجود داشته باشد، واردات آن خلاف قانون مصوبه مجلس شورای اسلامی است.

وی بیان کرد: اگر امکان تولید داخلی به اندازه نیاز کشور باشد، در هر کالایی واردات آن خلاف قانون بوده و حق واردات وجود ندارد و اگر در حوزه اتوبوس سازی نیز چنین اتفاقی افتاده باشد، حتماً این مسأله بررسی و پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات کالای دارای امکان تولید داخلی خلاف قانون است

واردات کالای دارای امکان تولید داخلی خلاف قانون است