مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 13:452021-01-21اقتصادي

هشدار شرکت برق مازندران؛ تشدید خاموشی در صورت عدم صرفه جویی


روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران به مشترکان هشدار داد که در صورت رعایت نکردن اصلاح الگوی مصرف و صرفه جویی در انرژی، اعمال خاموشی برق در این استان تشدید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، در اطلاعیه ای که روز پنجشنبه توسط روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق مازندران صادر شد، عنوان شده است که بنا به اعلام شرکت توانیر به علت افزایش مصرف برق و گاز در بخش خانگی و تجاری و محدودیت سوخت تحویلی به تعدادی از نیروگاه ها، خاموشی های پراکنده در برخی مناطق مازندران اعمال شده است.

ابن اطلاعیه می افزاید: با توجه به اینکه مدیریت مصرف برق به صورت سراسری از مرکز کنترل برق کشور اعلام می شود، بنا به دستور مرکز کنترل برای پایداری در شبکه و در صورت رعایت نکردن صرفه جویی در مصرف انرژی، در برخی از مناطق شهری و روستایی خاموشی های احتمالی 60 تا 90 دقیقه ای اعمال می شود.

در این اطلاعیه از مشترکان زیرپوشش شرکت توزیع نیروی برق مازندران درخواست شد با کاهش حداقل یک تا 2 درجه از دمای منازل و محل کار خود و مدیریت مصرف گاز و برق، امکان استمرار تامین انرژی را برای اقشار مختلف مردم فراهم کنند.

این اطلاعیه می افزاید: جدول خاموشی های احتمالی برابر اعلام مرکز کنترل برق کشور در جهت پایداری شبکه و بدون اطلاع زمانی تهیه شده است و در صورت کاهش میزان مصرف و صرفه جویی مشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار شرکت برق مازندران؛ تشدید خاموشی در صورت عدم صرفه جویی

هشدار شرکت برق مازندران؛ تشدید خاموشی در صورت عدم صرفه جویی